معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درباره مدل‌های مختلف آیپد را توضیح داد

[ad_1]

پس از رویداد اپل در هفته گذشته، بسیاری از تحلیلگران و صاحب نظران به این موضوع اشاره کردند آیپد پرو جدید در واقع، از iPad Air فعلی نازک تر و سبک تر است. این موضوع کاربران را به این فکر واداشته است که در حال حاضر کلمه “Air” برای اپل چه معنایی دارد.

در یک مصاحبه جدید، «گرگ جازویک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، این موضوع را توضیح داد. جوزویاک در مصاحبه ای برای “آرون مینیاو توضیح داد که اپل در واقع قصد دارد ویژگی های iPad Pro را با قیمت پایین تری در دستگاه های iPad Air قرار دهد:

بدیهی است که ما نام محصول را با تغییر ضخامت تغییر نمی دهیم، اما مدل های Air در واقع یکی از خطوط تولید iPad هستند که ویژگی های مدل Pro را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. این چیزی است که iPad Air را بسیار محبوب کرده است. به عنوان مثال، آیپد ایر 2024 مجهز به تراشه M2 است که در نسل قبلی آیپد پرو وجود داشت. همچنین می توان گفت سایز 13 اینچی یکی دیگر از ویژگی هایی بود که در مدل های پرو وجود داشت و اکنون در آیپد ایر جدید با قیمت کمتری نیز وجود دارد.

به گفته Jazwiak، اپل مدل های مختلف iPad را با استراتژی های زیر ارائه می دهد:

  • آی‌پد 10: «این محصول مدل پایه آی‌پد است. این مدل شامل ویژگی‌های اساسی است که یک مصرف‌کننده در یک iPad مقرون‌به‌صرفه می‌خواهد.»
  • iPad Air: “این مدل دارای ویژگی های iPad Pro های قبلی با قیمت بسیار پایین تر است.”
  • iPad Pro: ایده اپل این است که iPad Pro ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند. نه فقط ویژگی های معمولی که از یک iPad انتظار دارید. برای مثال نمایشگر Ultra Retina XDR بهترین نمایشگر دنیا در زمینه تبلت است و در هیچ دستگاه دیگری یافت نمی شود.

جازویک در نهایت گفت: امیدواریم روزی همه کاربران به مدل های پرو مهاجرت کنند.



[ad_2]

خروج از نسخه موبایل