بازی‌های بزرگ کنسولی در iOS با استقبال کمی مواجه شدند

[ad_1]

از زمان عرضه آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس با تراشه A17 Pro – اولین تراشه ردیابی اشعه اپل – کوپرتینو تلاش کرده است تا توسعه دهندگان بزرگ بازی های ویدیویی را متقاعد کند تا بازی های خود را به iOS منتقل کنند. بازی‌های کنسول پریمیوم مانند Resident Evil Village و Assassin’s Creed Mirage اکنون در اپ استور در دسترس هستند، اما گزارش جدید حاکی از آن است که این بازی‌ها برای کاربران آیفون جذاب نیستند.

مطابق با پخش کننده موبایلبا این حال، تقاضا برای بازی‌های AAA یا بازی‌های بسیار بزرگ در گوشی‌های پرچمدار آن‌طور که برخی انتظار دارند زیاد نیست. این گزارش حاکی از آن است که بازی‌های iOS پورت‌شده یک شکست تجاری در نظر گرفته می‌شوند و ممکن است اپل به شرکت‌هایی مانند یوبی‌سافت و کپکام پول داده باشد تا عناوین محبوب خود را روی آیفون منتشر کنند تا پیشرفت‌های سخت‌افزاری گوشی‌های جدید خود را به نمایش بگذارند.

استقبال ضعیف مصرف کنندگان از بازی های جدید AAA در iOS

گزارش ها حاکی از آن است Assassin’s Creed Mirage از زمان راه اندازی آن در 6 ژوئن (17 ژوئن)، بیش از 123 هزار دانلود وجود داشت با این حال، کمتر از 3000 نفر49.99 دلار برای تجربه کامل بازی پرداخت کرده اند. همچنین دانلود روزانه بازی در حال حاضر به طور میانگین کمتر از 3000 بار است. این اعداد در مقایسه با بازی های رایگان موبایل بسیار پایین است.

در مقایسه، بازی موبایل Assassin’s Creed Rebellion در همین مدت تقریباً 2 میلیون بار دانلود شد و برنده شد. 612 درصد بیشتر از Assassin’s Creed Mirage بود.

آمار دانلود جهانی Assassin’s Creed Mirage: می توانید روند نزولی دانلودها را از زمان راه اندازی مشاهده کنید.

همچنین بازی Resident Evil 4 که در دسامبر گذشته برای iOS منتشر شده بود با تعداد دانلود پایین دست و پنجه نرم می کند. این بازی 357 هزار بار نصب شده، اما فقط 7 هزار نفر آنها برای پخش کامل آن 29.99 دلار پرداخت کردند. بازی Resident Evil Village هم خوب کار نمی کند، فقط اوکی 5750 نفر آنها موافقت کردند که برای بازی کامل 15.99 دلار بپردازند.

برخی از کارشناسان بر این باورند که کاربران گوشی های هوشمند بازی های معمولی را ترجیح می دهند زیرا رابط کاربری آنها معمولاً برای صفحه نمایش های لمسی طراحی شده است و می توان آنها را در جلسات کوتاه تری بازی کرد. از سوی دیگر، بازی‌های AAA که به گوشی‌ها منتقل می‌شوند، اغلب بر روی صفحه‌نمایش‌های لمسی عملکرد ضعیفی دارند، حتی اگر کنترل‌کننده‌های دکمه‌ای را می‌توان به این گوشی‌ها متصل کرد، اما به نظر می‌رسد گیمرها همچنان ترجیح می‌دهند چنین بازی‌هایی را روی کنسول‌ها انجام دهند.

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل