8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین «زندگی رویایی، درآمد روبیکایی»؛ اثربخشی گرافیک ساده و پرهیز از پیچیدگی در این کمپین چگونه بود؟ – دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقایق

کمپین “زندگی رویایی، درآمد روبیک” در 12 مارس راه اندازی شد و به مدت یک ماه برای افزایش آگاهی از خدمات درآمد روبیک اجرا شد.

سرویس کسب درآمد یکی از امکاناتی است که روبیکا سوپر اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا در ازای محتوای کانال ها و صفحات خود پول دریافت کنند. درآمد دریافتی در این سرویس بر اساس تعداد اعضا و حجم ترافیک مصرفی محاسبه می شود. به عبارت دیگر، هر چه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد و مخاطبان آن بازدید بیشتری داشته باشند، صاحب کانال درآمد بیشتری خواهد داشت.

شعار و گرافیک کمپین; کار بر اساس سادگی بود

به گزارش روابط عمومی روبیکا، کمپین «رویای زندگی کن، روبیکا به دست بیاور» از طراحی گرافیکی و شعارهای پیچیده دوری می ورزد و کار خود را بر پایه سادگی قرار داده است. در طراحی گرافیکی و ویدئوی تبلیغاتی این کمپین نیز تلاش شد تا کسانی که در منزل کار می کنند و یا درآمد ثابتی ندارند به استفاده از این خدمات دعوت شوند.

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 1 زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 2

کانال های تبلیغاتی؛ از روبینو تا کانال های پیام

این کمپین تبلیغات خود را از دو کانال درون برنامه ای و خارج از برنامه دنبال می کرد. در ابراپ روبیکا یک صفحه فرود در صفحه اصلی وجود داشت که توضیحات لازم را در اختیار کاربران قرار می داد و آنها را برای ایجاد کانال و صفحه روبیکا راهنمایی می کرد. همچنین پست ها و داستان هایی در صفحات و کانال های پیام روبینو به اشتراک گذاشته شد تا کاربران را با این سرویس آشنا کند.

تبلیغات خارج از برنامه «کمپین زندگی رویایی، درآمد روبیکای» نیز به سه دسته دیجیتال، محیطی و تلویزیونی تقسیم شدند.

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 3

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 4

7 درصد از بودجه کمپین به تبلیغات دیجیتال اختصاص دارد

7 درصد از بودجه این کمپین به تبلیغات دیجیتال اختصاص یافت که شامل رسانه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، خواستگاری، بنرها، پیشبرد و اطلاعیه های هدفمند بود. 42 درصد از بودجه برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شد و بیلبوردهای این کمپین در بزرگراه ها و جاده های اصلی شهر به نمایش درآمد. 51 درصد از هزینه تبلیغاتی این کمپین نیز صرف تبلیغات تلویزیونی شد که مربوط به پخش تیزر تبلیغاتی سرویس سود روبیکا بود.

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 5

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 6

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 7

رشد 90 درصدی پس از اجرای کمپین

طبق آمار ارائه شده از سوی روابط عمومی روبیکا، بهترین معیار برای بررسی اثربخشی کمپین، اندازه گیری میزان رشد کانال ها و صفحات جدید در این سوپراپ است. از زمان راه‌اندازی کمپین رویایی زندگی، درآمد روبیکایان، ایجاد کانال درآمد روبیکان ۱۰۰ درصد رشد داشته است. البته این رقم پس از پایان کمپین 10 درصد کاهش یافت، اما ایجاد کانال درآمدزایی در روبیکا با رشد 90 درصدی نسبت به قبل از شروع کمپین به کار خود ادامه می دهد.

زندگی رویایی، گزارش کمپین درآمد روبیک; گرافیک ساده و اجتناب از پیچیدگی در این کمپین چقدر موثر بود؟ 8

روابط عمومی روبیکا در خصوص تغییرات درآمدهای کسب شده توسط کاربران و اثربخشی این کمپین گفت: «برای سنجش تأثیر این کمپین بر میزان کل درآمد کاربران، زمان بیشتری نیاز است. زیرا این کمپین کانال های درآمدزایی جدیدی ایجاد کرد و زمان می برد تا آن کانال ها به درآمدزایی برسند. آمار ارائه شده نشان می دهد که روبیکا علیرغم استفاده از شعار سرراست، طراحی ساده و پرهیز از خلاقیت و پیچیدگی، توانسته کمپین موفقی را اجرا کند. شاید جذابیت سرویسی که به کاربران امکان کسب درآمد در خانه را می دهد به تنهایی برای جذب مخاطب کافی باشد و هر کلمه و پیچیدگی اضافی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا