ارتقای سطح نخبگی و کارشناسی سوالات مناظرهها
[ad_1]
رئیس جمهور صداوسیما ضمن تشریح اهداف و رویکردهای رسانه ملی در طراحی برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ویژگی های متمایز پنج مناظره انتخاباتی پیش رو اشاره کرد و گفت: سطح سوالات نخبگانی و کارشناسی را بالا برده ایم. . برنامه های مختلف دیگری با حضور نمایندگان نامزدها تدوین شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی در نشستی صمیمانه با جمعی از مدیران رسانه با اشاره به اینکه از چند روز پیش با اعلام نامزدهای مورد تایید وزارت کشور، پخش تبلیغات را به صورت رسمی آغاز کرده ایم، گفت: از برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری را می توان اوج فعالیت رسانه ای دانست که معمولا آنها را از چندین ماه قبل در برنامه ریزی و آماده سازی فرآیندها درگیر می کند.
وی افزود: اما با شهادت جانسوز آیت الله رئیسی، این زمان تغییر کرد و ما در رسانه ملی با وجود اینکه در این غم بزرگ عزادار هستیم، بلافاصله ستاد انتخاباتی صداوسیما را تشکیل دادیم و ظرف مدت دو تا سه هفته آماده ورود هستیم. وارد مراحل عملی کاری که شده ایم
جبلی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در همه دستگاه ها و معاونت های سازمان تشکیل شده و برای رسیدن به اهداف متعددی برنامه ریزی کرده ایم، گفت: اولین هدف کمک به برگزاری انتخابات در سطح جمهوری اسلامی است. دوم بررسی و کنترل خسارت دوره قبل. سوم کمک به کاندیداها برای تبلیغات و از طرف دیگر زمینه سازی برای شناخت بهتر کاندیداها. تا همه بتوانند فرصتی برای مقایسه افراد پیدا کنند و مناسب ترین را انتخاب کنند.
وی همچنین به رایزنی و مکاتبه با اندیشکده ها، دانشگاه ها و نخبگان برای طراحی برنامه ها و تمرکز بر موضوعات مناظره اشاره کرد و گفت: در این مدت تغییراتی در برنامه های تبلیغاتی ایجاد کرده ایم که در دو حالت تخصصی متجلی خواهد شد. میزهای گرد و مناظره
رئیس صداوسیما افزود: هر کاندیدا می تواند با حضور دو تن از مشاوران خود در میزگردها شرکت کند. سه کارشناس در مقابل کاندیداهایی از طیف های فکری و ذهنی متنوع می نشینند و فرصتی 90 دقیقه ای برای بحث، چالش ها و پرسش و پاسخ کارشناسانه افراد مشهور و مهم وجود دارد. هدف از برگزاری این 18 میزگرد این است که مردم به طور کامل و دقیق نظرات نامزدها را درک کنند.
جبلی همچنین به ویژگی های متمایز پنج مناظره انتخاباتی پیش رو اشاره کرد و گفت: در این مدت سطح موضوعات نخبگانی و کارشناسی را بالا برده ایم. برنامه های مختلف دیگری با حضور نمایندگان نامزدها تدوین شد.
در این نشست جمعی از مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات از جمله مدیران عامل و مدیران خبرگزاری های ایسنا، ایرنا، میزان، مهر و ابتکار، شرق، سازندگی، جوان، ایران، آرمان ملی، صبح نو، فرهیختگان، روزنامه های جم جم حضور داشتند. و هفت خاطرنشان کردند که دیدگاه ها، نظرات، دغدغه ها و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های تبلیغاتی رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ناظر صداوسیما در میان گذاشتند.
انتهای پیام
[ad_2]