20

آموزش بيزينسی كردن پيج اينستاگرام برای افزایش مشتری |‌ گویا آی تی

[ad_1]

اگر به تاریخ برای صفحه اینستاگرام کسب و کار بسازید فکر نکرده اید با 4 مرحله ای که به نظر می رسد فناوری اطلاعات در این مقاله به شما ارائه می دهد، بتوانید به راحتی کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید. با این روش می توانید برند خود را برای بسیاری از کاربران قابل مشاهده کنید و مشتریان و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید.

لطفا توجه داشته باشید که استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار با مدیریت صفحه شخصی اینستاگرام شما متفاوت است و نیاز به توجه حرفه ای و دقیق تری دارد. در این مقاله نکات اولیه را به شما آموزش می دهیم و لینک های آموزشی مفید گویا آی تی را در اختیار شما قرار می دهیم.

با ایجاد یک حساب تجاری، صفحه کسب و کار اینستاگرام خود را ایجاد کنید

قبل از اینکه بخواهید تجارت حرفه ای خود را برای تجاری سازی صفحه اینستاگرام خود شروع کنید، لازم است حساب شخصی مورد استفاده خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. این ویژگی رایگان است و همه می توانند از آن استفاده کنند. نیاز به ایجاد صفحه تجاری اینستاگرام این است که اکانت تجاری دارای قابلیت های ردیابی باشد که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید و آن را بهبود بخشید.

در زیر مراحل لازم برای تبدیل یک صفحه شخصی ساده اینستاگرام به حساب تجاری را یاد گرفته ایم:

  1. پروفایل خود را وارد کنید و روی نماد همبرگر (سه خط افقی روی هم) یا سه نقطه گزینه در سمت راست و بالا کلیک کنید تا به تنظیمات بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  2. روی تنظیمات و حریم خصوصی کلیک.
  3. در این بخش کمی به پایین اسکرول کنید نوع حساب و ابزار پیدا کنید و انتخاب کنید
  4. گزینه به یک حساب کاربری حرفه ای تبدیل شوید انتخاب کنید
  5. ادامه داد را انتخاب کنید (ممکن است لازم باشد چندین بار این کار را انجام دهید).
  6. دسته بندی را انتخاب کنید و سپس تنظیمات انجام شده بازدید
  7. در این سطح کسب و کار انتخاب کنید. البته می توانید Creator را هم انتخاب کنید که مزایای خود را دارد.
  8. جزئیات تماس را اضافه یا ویرایش کنید، سپس از نوار لغزنده استفاده کنید تا انتخاب کنید که آیا می‌خواهید جزئیات تماس خود را در نمایه‌تان نشان دهید یا نه، سپس روی Next ضربه بزنید (یا «نه» برای رد شدن از این مرحله روی t use my contact info ضربه بزنید.
  9. اگر قصد دارید حساب کاربری اینستاگرام خود را به یک صفحه تجاری فیس بوک پیوند دهید، دستورالعمل ها را دنبال کنید تا حساب خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید. انتخاب این گزینه برای شما اختیاری است. اما اگر می خواهید از امکانات خرید اینستاگرام استفاده کنید یا از پلن های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، به این گزینه نیاز دارید.
  10. سپس از شما خواسته می شود که ویژگی های اضافی را به حساب خود اضافه کنید، مانند گفتن اهداف خود به اینستاگرام، افزودن جزئیات به مجموعه خود و افزایش مخاطبان. اگر می خواهید این را برای بعد ذخیره کنید، روی X در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا این پنجره بسته شود و به نمایه خود بازگردید.

این تمام چیزی است که هر صفحه ای که می خواهد در اینستاگرام تجارت کند باید از ابتدا کار کند و این تنظیمات را انجام دهد.

اطلاعات بیشتر: من می خواهم فالوور بخرم، چه کار کنم؟

اطلاعات کسب و کار خود را به بیو خود اضافه کنید

بیوگرافی شما بهترین نمایانگر شما در اولین نگاه مشتریانتان است. این فرصت را به شما می دهد تا خود و برند خود را در 150 کاراکتر یا کمتر معرفی کنید و به معرفی هدف برند و کسب و کار خود به مشتریان و کاربران اینستاگرام کمک کنید.

در زیر نکات مهم دیگری از کسب و کار پیج اینستاگرام وجود دارد که در مورد هر یک به اختصار توضیح داده ایم:

عکس پروفایل اکثر برندها از لوگوی خود استفاده می کنند. عکس نمایه شما به صورت 110×110 پیکسل نمایش داده می شود (دور برش خورده) اما به صورت 320×320 ذخیره می شود، بنابراین این اندازه ای است که باید آپلود کنید.

لینک در بیو: شما می توانید حداکثر 3 لینک در بیو خود قرار دهید که می تواند مخاطبان شما را به صفحه محصول وب سایت شما، کمپین های مهم و غیره هدایت کند.

مخاطب: یکی از بهترین کارهایی که باید در بیو خود انجام دهید این است که اطلاعات تماس خود را در این بخش قرار دهید. لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات تماس عمومی خواهد بود.

دکمه های اکشن: در صورت نیاز، می توانید دکمه ای اضافه کنید که به مشتریان اجازه می دهد رزرو کنند یا اقدام خاصی انجام دهند یا غذا سفارش دهند. برای استفاده از این قابلیت، به یک اکانت شریک اینستاگرام نیاز دارید. برای فعال کردن این تنظیمات ویرایش نمایه روی آن ضربه بزنید و سپس به دکمه‌های اقدام بروید.

نکات برجسته و جلدهای داستان: هایلایت استوری اینستاگرام راه دیگری برای به حداکثر رساندن حضور پروفایل شماست. در اینجا می توانید همه چیز را در مورد برند، محصولات و خدمات و تجربه مشتری بنویسید. هایلایت به شما کمک می کند داستان های خود را دسته بندی کنید.

بیشتر بخوانید: روی ریل چند هشتگ بنویسیم؟

برای صفحه اینستاگرام کسب و کار بسازیدبرای صفحه اینستاگرام کسب و کار بسازید

کاتالوگ محصولات خود را اضافه کنید

برای نمایش محصولات در محتوای اینستاگرام یا اجرای انواع خاصی از تبلیغات اینستاگرام، باید یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید. این تنظیمات را می توان در Meta’s Commerce Manager انجام داد.

  1. به Commerce Manager بروید و روی Start Now کلیک کنید، سپس Create Catalog را انتخاب کنید اولین قدم ها دوباره انتخاب کنید.
  2. تجارت الکترونیک انتخاب کنید.
  3. بعدی بازدید
  4. اگر فروشگاهی در یک پلتفرم تجارت الکترونیک مانند Shopify یا BigCommerce دارید، با یک پلتفرم تجارت الکترونیکی ارتباط برقرار کنید برای ایجاد کاتالوگ خود کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. در غیر این صورت روشن است آپلود اطلاعات محصول کلیک کنید، کاتالوگ خود را مشخص کنید و روی Next کلیک کنید.
  5. روی کاتالوگ را ببینید سپس کلیک کنید تا کاتالوگ شما باز شود موارد را اضافه کنید و محصولات خود را یکی یکی اضافه کنید.

به این ترتیب می توانید از ویژگی فهرست نویسی اینستاگرام برای نمایش محصولات خود استفاده کنید.

تنظیمات اضافی برای صفحه تجاری اینستاگرام برای راه اندازی فروش بین المللی

وقتی مطمئن شدید که کاتالوگ اینستاگرام خود را پر کرده اید، وقت آن است که فروشگاه اینستاگرام خود را فعال کنید. توجه داشته باشید که اگر قصد فروش بین المللی دارید این قسمت برای شما مهم است.

  1. ابتدا در صفحه اولین قدم ها من دارم میروم
  2. در ادامه مطلب اولین قدم ها انتخاب کنید.
  3. روی یک فروشگاه ایجاد کنید کلیک.
  4. اولین قدم ها بازدید
  5. بعدی بازدید
  6. سپس کانال های فروش از پیش انتخاب شده را بررسی کنید و در صورت نیاز اکانت ها را اضافه یا حذف کنید.
  7. حساب/کانال فروش را که می خواهید فروشگاه خود را به آن پیوند دهید، انتخاب کنید. اگر در Shopify یا پلتفرم شریک دیگری می فروشید، روش پرداخت خود را وارد کنید (روش پرداخت) برای انعکاس این تغییر دهید. وقتی همه چیز تنظیم شد، روی Next کلیک کنید.
  8. سپس کشورهایی را که می خواهید محصولات خود را به آنها ارسال کنید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید در اینستاگرام همه جا در دسترس نیست. شما می توانید از بین کشورهای موجود در منوی کشویی انتخاب کنید.
  9. ایمیل کسب و کار شما ایمیل تجاری افزودن اینجاست که هر پیامی در مورد فروشگاه اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد.
  10. سبد کسب و کار خود را انتخاب کنید یا یک نمونه جدید ایجاد کنید. روی Next کلیک کنید.
  11. کاتالوگی را که می خواهید برای فروشگاه خود استفاده کنید انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید. برای انتخاب یک کاتالوگ، باید شرایط واجد شرایط بودن کاتالوگ فروشگاه را داشته باشد. بعداً نمی توانید این کاتالوگ را تغییر دهید. توجه: اگر هنوز کاتالوگ ندارید، این مرحله را نخواهید دید.
  12. جزئیات فروشگاه خود را بررسی کنید، توافق نامه فروشنده را بررسی کرده و بپذیرید، و برای پایان ایجاد فروشگاه خود، روی Finish Setup کلیک کنید.

به این ترتیب شما ساده ترین و ابتدایی ترین کارها را برای کسب و کار صفحه اینستاگرام خود انجام داده اید. به این ترتیب می توانید شروع به توسعه کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی کنید. به خاطر داشته باشید که استراتژی های لازم برای شروع در اینستاگرام بسیار مهم هستند. اگر گاهی در مدیریت صفحه خود مرتکب اشتباه شوید، اینستاگرام صفحه شما را از بین می برد و آن را از کاربران حذف می کند. بنابراین، برای اینکه در صفحه خود با موفقیت کار کنید، لازم است دستورالعمل ها را دنبال کنید آوردن صفحه اینستاگرام به اکسپلورر با دقت بخوانید و اعمال کنید.

منبع راهنما:

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا