گزارش کمپین نوروزی اتاقک: جذب ۲۲۰ هزار کاربر جدید در کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»
[ad_1]
اتچک کمپین نوروزی خود را با نام «اتاقی پر از عید» برای افزایش فروش و جذب کاربران جدید از نیمه اسفند 1402 راه اندازی کرد که با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد.
رد: سردبیران کجارو در تهیه این محتوای تبلیغاتی دخالتی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارند
صنعت گردشگری و اجاره مسکن چند سالی است که به صحنه رقابت تمام عیار بین مشاغل فعال در این زمینه تبدیل شده است. تختک به عنوان یکی از قدیمی ترین کسب و کارهای فعال در این زمینه، کمپین نوروزی خود را با رویکردی متفاوت در این صنعت بر اساس شانس و با ماهیت جک پات طراحی و اجرا کرد.
چرا یک اتاق پر از امداد؟
زمان این کمپین با تعطیلات نوروزی و همچنین هدایای جذابی که در قالب کدهای تخفیف به کاربران ارائه شد؛ همین امر باعث شد تا شعار «اتاقی پر از کمک» برای این کمپین انتخاب شود.
اتاقی پر از کمک در فضای دیجیتال
با توجه به اینکه پرسونای هدف این کمپین علاقمندان به سفر، فناوری و وب گردی بودند؛ اتاق با تمرکز بر تبلیغات در فضای دیجیتال و بهینه سازی مستمر آن، توانست در جهت تحقق هدف خود یعنی افزایش فروش و جذب کاربران جدید گام بردارد.
تبلیغات کلیکی و بنری، تبلیغات صفحه محبوب اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی پیامکی و ایمیلی، تبلیغات درون برنامه ای، تبلیغات ویدئویی و پیش از پخش، بازاریابی و گزارش دهی وابسته از جمله فعالیت های انجام شده برای راه اندازی این کمپین است.
هدف از جذب کاربران جدید چگونه محقق شد؟
در کمپین هایی که در فصل فروش داغ برگزار می شود، معمولا تمام کسب و کارها بر فروش تمرکز می کنند. اما اتاق با رویکردی متفاوت، برای کاربرانی که بیشترین کاربران جدید را به بازی دعوت می کنند، هدیه ویژه ای به ارزش 50 میلیون تومان در نظر گرفته است. این هدیه به 10 کاربری داده شد که بیشترین دوستان جدید را در این بازی دعوت کردند.
فعالیت های همراه کمپین
با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی یکی از مهم ترین دوره های فروش اتاق می باشد; روند آماده سازی این کمپین از ماه ها قبل آغاز شده است.
برای پاسخگویی 24 ساعته به حجم درخواست های کاربران، تیم ارتباط با مشتری شروع به جذب نیرو کرد و تیم پشتیبانی و عملیات شروع به برنامه ریزی و ارائه محل اقامت کرد. همچنین تیم فنی اتاق نیز از ماه ها قبل فعالیت خود را برای آماده سازی زیرساخت های لازم و انجام فرود آغاز کرده بود.
این اتاق با اجرای یک کمپین مستقل به مدت 15 روز در اینستاگرام، روزانه 3 میلیون تومان اعتبار بین فالوورهای خود تقسیم کرد.
همچنین 4 موزیک ویدیو با همکاری آژانس کلات ساخته شد که بیش از 6 میلیون بار در اینستاگرام دیده شد.
نتایج کمپین
به گفته محسن سام CMO چمبر، در طول این کمپین، 220000 کاربر منحصر به فرد بیش از 702000 بار شانس خود را برای دریافت جایزه جک پات امتحان کردند که از این تعداد 172000 کاربر جدید بودند. همچنین تعداد رزرو موفق روزانه اتاق در دوره کمپین نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط 27 درصد رشد داشته و تعداد کاربران ثبت نام شده در یک روز نیز رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
با توجه به نتایج به دست آمده از کمپین نوروزی “اتاقی پر از کمک” و با تمام تجربیاتی که در طول آن به دست آمده، اتاق در نظر دارد کمپین های مختلفی را در سال جاری توسعه و اجرا کند.
[ad_2]