موتورولا به جایگاه شیائومی در بازار موبایل چشم دوخته است

[ad_1]

سرجیو بونیاکرئیس موتورولا می‌خواهد این شرکت در بین سه برند برتر گوشی‌های هوشمند خارج از چین قرار گیرد قرار دادم. بونیاک می گوید موتورولا همیشه جایگاه سوم خود را در بازارهای آمریکای شمالی و آمریکای لاتین حفظ کرده است.

بونیاک با اجرای طرحی به نام “پروژه گلادیاتور” تغییرات عمده ای در استراتژی تجاری شرکت ایجاد خواهد کرد. در مرحله اول، موتورولا بر بازار جهانی خارج از آمریکای لاتین و آمریکای شمالی تمرکز خواهد کرد.

سپس موتورولا با سری Razer و Edge بر تقویت بازار گوشی های رده بالا تمرکز خواهد کرد. استراتژی های اصلاح شده قبلی موتورولا نتایج مثبتی داشت. حجم تحویل Moto Razer 40 نسبت به مدل قبلی پنج برابر شده است.

آمار فعال سازی گوشی موتورولا در سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که گوشی های پرچمدار 25 درصد از کل سهم را به خود اختصاص داده اند.

بونیاک معتقد است که تجارت گوشی موتورولا در 6 سال گذشته، از “جنگ برای بقا” به “جنگ برای پیروزی” ارتقا یافته است.

موتورولا در حال کار بر روی یکپارچه سازی عمیق تر است هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند خود Uniac پیش بینی می کند که تلفن های هوشمند آینده از طریق هوش مصنوعی تعامل بیشتری خواهند داشت.

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل