11

سامسونگ می‌گوید ۳ میلیون دستگاه یخچال‌فریزر گران‌قیمت Bespoke فروخته است

[ad_1]

پنج سال پیش، سامسونگ خط تولید لوازم خانگی Bespoke را معرفی کرد. این برند که زمانی تجربی به نظر می رسید، برای تجارت شرکت بسیار موفق بود. این غول فناوری کره جنوبی قبلاً یک نقطه عطف بزرگ را برای خط تولید یخچال های سفارشی خود اعلام کرده است.

فروش یخچال سامسونگ سری Bespoke در پنج سال گذشته از مرز 3 میلیون عبور کرده است، یعنی شرکت کره ای به طور متوسط ​​در هر دقیقه یک عدد تولید می کند. یخچال فریزر از طیف سفارشی فروخته می شود. در سال 2019، سامسونگ با عرضه یخچال‌های Bespoke، بازار لوازم خانگی را متحول کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پنل‌های جلویی را سفارشی کنند و رنگ و متریال مورد نظر را انتخاب کنند. این ویژگی به یخچال ها اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در دکوراسیون آشپزخانه قرار بگیرند.

سامسونگ در سال های اخیر و در راستای گسترش فعالیت های سفارشی، محصولات دیگری مانند ماشین ظرفشوییخشک کن لباس مایکروویو، فر، کاپوت ماشین و جارو برقی ساخته شده با این برند در سال 2021، این شرکت لیست رنگ های قابل انتخاب را از حالت اولیه به طیف 360 درجه ارتقا داد. همچنین در سال 2022، خط تولید Infinite به مجموعه لوازم خانگی Bespoke اضافه شد که ترکیبی از رنگ و طرح را با ظاهری کلاسیک و ماندگار ارائه می دهد.

تکنولوژی سامسونگ هوش مصنوعی همچنین به یخچال های سفارشی خود اضافه شده است. این محصولات مجهز به هاب اختصاصی AI Family Hub هستند و از مزایای AI Vision Hub بهره می برند. عملکردی جذاب که به طور خودکار مواد غذایی موجود در یخچال را تشخیص می دهد و لیستی از محصولات را تهیه می کند.

نوشته شده توسط Sammobileسیستم AI Vision Hub در یخچال های سفارشی سامسونگ به مصرف کنندگان یادآوری می کند که کدام مواد غذایی در حال اتمام هستند یا کدام مواد غذایی به تاریخ انقضا نزدیک شده اند. این محصولات همچنین با سرویس غذای سامسونگ همگام می شوند و دستورالعمل های آشپزی را با استفاده از مواد موجود در یخچال ارائه می دهند.

تهوان هوانگقائم مقام سامسونگ در بخش لوازم الکترونیکی خانگی گفت: «از آغاز دوره جدیدی از لوازم خانگی شخصی‌سازی‌شده که قبلاً وجود نداشت، تا دستیابی به فروش 3 میلیون دستگاهی»، به‌طور مداوم در حال تکامل است تا سبک زندگی را ایجاد کند که نیازهای هر فرد را برآورده کند. همانطور که ما همچنان خود را به عنوان قطب لوازم خانگی با هوش مصنوعی تثبیت می کنیم، تلاش خواهیم کرد تا زندگی روزمره مصرف کنندگان را آسان تر و هوشمندتر کنیم.”

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا