دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین «کهکشان میلیاردی»؛ بانی مد ۱۰۰ درصد از بودجه این کمپین را صرف تبلیغات دیجیتال کرد دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
کمپین 360 “کهکشان میلیاردها” توسط BonnyMed با هدف افزایش فروش ارائه دهندگان شرکت کننده در کمپین و با پیام “سکه، میلیاردها تومان، جایزه و تخفیف در انتظار” در کانال های مختلف از 28 اردیبهشت تا خرداد اجرا شد. 18.
به گزارش روابط عمومی Bonnymed، کمپین Billion Galaxy در یک ماه و در چهار مرحله اجرا شد. در مرحله اول این کمپین فقط در پنج روز اول در رسانه های شخصی فعال بود، در مرحله دوم (پنج روز دوم کمپین) Bunnymad روی تبلیغات کلیکی، اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل و افزایش آگاهی تمرکز کرد. قرار دادم. این مجموعه روی شبکه های اجتماعی رفت و سپس با نصب اپلیکیشن در کافه بازار به تبلیغ این کمپین پرداخت.
بانی مد با طراحی بازی برای کمپین «میلیارد کهکشان» به برنده ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار داد تا از جین وست خریداری کند. این جایزه بین افرادی که در پایان بازی به سیاره دوازدهم رسیدند توزیع شد. یعنی افرادی که 12 بار پشت سر هم با زدن یک سکه “شیر” گرفتند می توانند این جایزه را بگیرند و در نهایت از 1 میلیون و 20 هزار نفری که این بازی را انجام داده اند 17 نفر به این سیاره رسیده اند و همچنین این بازی 378 نفر را به همراه داشته است. هزار کاربر و 61 هزار مشتری جدید به BonnyMed پیوستند.
نقاط تماس کمپین، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی
این کمپین به صورت 360 درجه در کانال های مختلف محقق شد. به طور خلاصه به بررسی آنها می پردازیم:
- سایت های خبری و گزارشی
- تبلیغات سازگار با محیط زیست و BTL
- تبلیغات تلویزیونی
- شبکه های اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام، توییتر
- کمپین های تبلیغاتی گوگل
- یکتانت (روی تبلیغات در قالب بنر، مسابقات، ویدئو و اعلانهای فشاری کلیک کنید)
- دستگاه ( مقدماتی )
55٪ سهم Google Ads از بودجه کمپین
Bonny Fashion اعلام می کند که 100 درصد بودجه این کمپین صرف تبلیغات دیجیتال می شود و می توان گفت که بودجه صرف شده با احتساب 500 میلیون تومان اعتبار خرید از جین وست به عنوان پاداش به صورت کل گزارش شده است. 9 میلیارد و دویست میلیون تومان.
در جدیدترین کمپین میلیاردی Bonnymed، گوگل ادز 55 درصد، بازاریابی پیامکی 20 درصد، شبکه های اجتماعی 10 درصد و آپارات، یکتان نت و کافه بازار هر کدام 5 درصد از سهم بودجه کمپین را به خود اختصاص دادند.
تیم بازاریابی Bonny Mod گزارش داد که این کمپین در طول کمپین 10 میلیون بازدید داشته و از این میزان توانسته 300000 کاربر و 50000 مشتری جدید برای Bonny Mod ایجاد کند. همچنین پربارترین رسانه های کمپین به ترتیب شبکه های اجتماعی، پیامک، گوگل ادز، تارا، طرب، آپارات (پری_رول)، دیجی پی و یکتانت هستند.
[ad_2]