[ad_1]
نشست مشترک آموزشگاه تخصصی بادکوبه، آموزشگاه شاپرک آبی و آکادمی منظم با محوریت توسعه فردی و کسب و کار روز جمعه 8 اردیبهشت ماه در تالار قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
این مراسم با حضور دانشجویان سه مؤسسه و سخنرانان در موضوعات مرتبط برگزار شد.
محسن راگزمدیر عامل مرکز نوآوری بادکوبه با موضوع معنا و عملکرد هوش مصنوعی حسین وحدانیمشاور ارشد بازاریابی، با تاکید بر اهمیت یادگیری، شیما شریفیمدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ رگال، سخنرانانی بودند که در بخش اول، موضوع بازاریابی در فضای دیجیتال را مطرح کردند.
در بخش دوم این مراسم، سام نفیسیمشاور ارشد بازاریابی و استراتژی برند، با موضوع مسئولیت اجتماعی فعالان ارتباطات و برندسازی، رضا ناویدنکومدیر عامل آژانس تحقیقات بازار Nexolux، با تاکید بر نقش تمرکز در توسعه کسب و کار مجید کیان پورمدیر عامل شرکت مشاور مدیریت شاپرک آبی یکی از اساتیدی بود که به ایراد سخنرانی در خصوص ارتقای فردی پرداخت.
همچنین مدرسه بادکوبه در این مراسم از باشگاه تخصصی کسب و کار خود رونمایی کرد. در وقفه بین قسمت اول و دوم، بستری برای افراد حاضر در مراسم فراهم شد تا ارتباط جدیدی برقرار کنند و مستقیماً با اساتید گفتگو کنند. در پایان این نشست مشترک با اهدای گواهینامه به فارغ التحصیلان آموزشگاه بادکوبه پایان یافت و دانش آموزان دوره های قبل مدارک تحصیلی خود را دریافت کردند.
چای بیات، دمنوش مهرگیاه، کوپا، مالت، لایف، رانی و مرکز نوآوری بادکوبه از حامیان گردهمایی مشترک آموزشگاه تخصصی بادکوبه، آموزشگاه آبی شاپرک و آکادمی منظم بودند.
[ad_2]