دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین جدید اسنپ‌پی با بهره‌گیری از مدل جهانی BNPL/ از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن! دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقایق

کمپین جدید اسنپی با برچسب‌های «از ساعت تا سرخ کن، همین حالا بخر، بعدا بپرداز!»، «از پیراهن تا هدفون، همین حالا بخر، بعداً بپرداز!»، «از گوشی تا ادکلن، همین حالا بخر، دیرتر پرداخت کن»! آشکار شد این کمپین در ادامه کمپین قبلی اسنپ پی (خرید اقساطی آخر سال) است که بر اساس عبارت «اکنون بخر، بعدا بپرداز!» شکل گرفته است. متمرکز، دویدن

هدف از این کمپین یادآوری و تعبیه عبارت «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» در مخاطبان اسنپی است. اسنپی با استفاده از این شعار و با استفاده از تکنیک های مختلف پیام رسانی در کمپین تبلیغاتی محیطی قبلی خود سعی کرد این عبارت را در ذهن مخاطب نقش ببندد.

روابط عمومی این مجموعه درباره کمپین و خدمات اسنپ توضیح داد: کمپین خدمات اعتباری جدید اسنپ با تمرکز بر تنوع محصولات، بیش از 1 میلیون محصول را تا 90 درصد تخفیف برای کاربران اسنپ پی ارائه می دهد. در حال حاضر کاربران اسنپ می توانند کالاهای مورد نیاز خود از ساعت، گوشی، پیراهن گرفته تا سرخ کن، ادکلن، هدفون و غیره را با تخفیف ویژه کمپین از طریق سرویس اعتباری اسنپ خریداری کرده و در چهار قسط یا تاکسی بدون بهره پرداخت کنند. . کاربران می توانند در کمترین زمان و بدون نیاز به ارائه چک و سفته برای خرید محصولات با تخفیف ویژه و بدون نیاز به پرداخت سود و کارمزد از خدمات سرویس اعتباری اسنپ استفاده کنند. کالاهایی که معمولا برای خرید و پرداخت هزینه از خریداران به زمان و هزینه زیادی نیاز دارند.

چرا مدرن بودن و آسان بودن خرید اقساطی مهم است؟

به گزارش روابط عمومی اسنپی؛ امروزه مزایای اقتصادی استفاده از خدمات BNPL بر کسی پوشیده نیست. مدرن بودن و راحتی در خرید یکی از ویژگی های مهمی است که در استفاده از خدمات پرداخت آنلاین غایب است. جمع آوری خدمات پرداخت در بستر آنلاین و ارائه آن به مخاطب به خودی خود تجربه ای مدرن برای آن ایجاد نمی کند، بلکه فقط شکل ارائه خدمات را تغییر می دهد.

کمپین تا 90 درصد تخفیف

در این گزارش کمپین، می بینیم که کاربران اسنپ پی می توانند از بیش از 700 فروشگاه و برند خرید کنند. محصولات با تنوع بالا و تا 90% تخفیف در خرید در پرداخت. این تنوع محصولات از دیگر مزیت های استفاده از خدمات اسنپی محسوب می شود که عملاً روند بازپرداخت خرید را ساده می کند و هزینه های جانبی خرید مانند «اتلاف وقت» برای یافتن محصولات را کاهش می دهد و به دلیل تخفیف های موجود در محصولات، کاربران می توانند با قیمت مناسب خریداری کنند

خرید پرداخت با اعتبار 20 میلیون تومانی اسنپ پی

خدمات اعتباری اسنپ یا «اسنپ پی» به عنوان ارائه دهنده مدل BNPL در ایران در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد و اولین محصول این شرکت در زمینه BNPL یک اعتبار ماهانه بود که برای اولین بار در دی ماه سال جاری به مصرف کنندگان ارائه شد. همان سال. خدمات دیگری از این مجموعه به نام «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه 1401 به مصرف کنندگان ارائه شده است.

سرویس اعتبار اقساطی اسنپ پی در حال حاضر دارای سقف اعتباری 20 میلیون تومانی است. این سرویس تاکنون به بیش از 12 میلیون کاربر ارائه شده است.

آخرین کلمه

اسنپ ​​پی اعلام کرده است که تمامی کاربران اسنپ پی می توانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود در این کمپین از تخفیف برخوردار شوند. برای استفاده از این سرویس باید از طریق اپلیکیشن فوق العاده اسنپ وارد قسمت خدمات اعتباری شده و با پرداخت یک چهارم مبلغ، خرید اقساطی خود را انجام دهید. اینجا کلیک.

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل