[ad_1]
زمان مطالعه: < 1 دقایق
رسانه ها نقش اساسی در انتقال پیام های تبلیغاتی دارند و می توانند به طور موثر در افزایش آگاهی از برند، تقویت وفاداری به برند و معرفی محصولات جدید استفاده شوند، در این میان با در نظر گرفتن اهمیت ذکر شده، کمپین های تبلیغاتی باید به دقت برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری شوند. در این وبینار با هم هستیم تا بتوانیم با انتخاب های هدفمند و هوشمندانه موثر باشیم.
در این وبینار، مهکام مدرسه، مدیر توسعه کسب و کار آژانس ادوان، در مورد سنجش اثربخشی رسانه ها در کمپین های تبلیغاتی محیطی یا دیجیتالی مجموعه ها و نحوه برنامه ریزی کمپین ها، از تجربیات خود و چالش های پیش روی خود در اجرای کمپین ها می گوید.
موضوعات وبینار
- دانش رسانه ای
- برنامه ریزی رسانه ای
- مزایای برنامه ریزی رسانه ای
- معیارهای اثربخشی رسانه
- هدف گذاری کمپین های رسانه ای توسط چه کارشناسانی انجام می شود؟
- هدف گذاری در کمپین های رسانه ای چگونه انجام می شود و برای اهداف بازاریابی خود باید به دنبال چه معیارهایی در رسانه باشیم؟
- آیا اندازه گیری و بهبود در رسانه های سنتی امکان پذیر است؟
- تفاوت بین عملکرد کمپین های رسانه ای و کمپین های آزمایشی، هم از نظر اثربخشی و هم از نظر نتیجه چیست؟
- رسانه چقدر موثر است؟
پس از ثبت نام در وبینار، فیلم ضبط شده وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. ثبت نام رایگان.
حامیان
بستری برای تعامل و وفاداری مشتری تکه نان
آژانس تبلیغات دیجیتال دستگاه های زرد رنگ
[ad_2]