دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardوبینار رایگان برنامه‌ریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی با مه‌کامه مدرسی دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

رسانه ها نقش اساسی در انتقال پیام های تبلیغاتی دارند و می توانند به طور موثر در افزایش آگاهی از برند، تقویت وفاداری به برند و معرفی محصولات جدید استفاده شوند، در این میان با در نظر گرفتن اهمیت ذکر شده، کمپین های تبلیغاتی باید به دقت برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری شوند. در این وبینار با هم هستیم تا بتوانیم با انتخاب های هدفمند و هوشمندانه موثر باشیم.

در این وبینار، مهکام مدرسه، مدیر توسعه کسب و کار آژانس ادوان، در مورد سنجش اثربخشی رسانه ها در کمپین های تبلیغاتی محیطی یا دیجیتالی مجموعه ها و نحوه برنامه ریزی کمپین ها، از تجربیات خود و چالش های پیش روی خود در اجرای کمپین ها می گوید.

موضوعات وبینار

  • دانش رسانه ای
  • برنامه ریزی رسانه ای
  • مزایای برنامه ریزی رسانه ای
  • معیارهای اثربخشی رسانه
  • هدف گذاری کمپین های رسانه ای توسط چه کارشناسانی انجام می شود؟
  • هدف گذاری در کمپین های رسانه ای چگونه انجام می شود و برای اهداف بازاریابی خود باید به دنبال چه معیارهایی در رسانه باشیم؟
  • آیا اندازه گیری و بهبود در رسانه های سنتی امکان پذیر است؟
  • تفاوت بین عملکرد کمپین های رسانه ای و کمپین های آزمایشی، هم از نظر اثربخشی و هم از نظر نتیجه چیست؟
  • رسانه چقدر موثر است؟

پس از ثبت نام در وبینار، فیلم ضبط شده وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. ثبت نام رایگان.

حامیان

بستری برای تعامل و وفاداری مشتری تکه نان

آژانس تبلیغات دیجیتال دستگاه های زرد رنگ

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل