دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمراسم اختتامیه بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن رهنماکالج با همکاری اسمارتک برگزار شد دیام برد
[ad_1]
بوت کمپ اتوماسیون بازاریابی کالج رهنما با همکاری اسمارتک به مدت 6 هفته در محل و خارج از سایت برگزار شد. هدف از این بوت کمپ یادگیری اتوماسیون بازاریابی و استفاده عملی و عملی از ابزار اتوماسیون بازاریابی اینترک بود. این اردوی آماده سازی از 23 اردیبهشت آغاز و در 22 خرداد به پایان رسید.
اسمارتک در مورد این بوت کمپ می گوید: در این بوت کمپ، جویندگان مهارت آموزش های لازم برای ورود به بازار کار یا موفقیت در حرفه خود را فرا گرفتند و برای کار در شرکت های مختلف به عنوان متخصص اتوماسیون بازاریابی یا eCRM آماده شدند. نکته جالب توجه در این اردو، حضور مهارت جویان با رزومه های متنوع بود. جویندگان مهارت که جوان و در ابتدای کار بودند و در کنار آنها افرادی که در شرکت های بین المللی به عنوان مدیران بازاریابی تجربه داشتند. این نشان دهنده اهمیت و تازگی این دانش در حوزه بازاریابی است. مربیان این بوت کمپ از بین کارشناسان اتوماسیون بازاریابی که تجربیات ارزنده ای در صنایع مختلف داشتند انتخاب شده و این تجربه را با جویندگان مهارت در میان گذاشتند و نکات مهم و موثر در اجرای کمپین های اتوماسیون بازاریابی را با آنها در میان گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی اسمارتک، در آخرین روز اردوی آموزشی، مراسم اختتامیه همراه با ارائه پروژه تیم های شرکت کننده و ارزشیابی معلمان برگزار شد. مدرسان پروژه های جویندگان مهارت را ارزیابی کردند و آخرین نکات را برای اجرای کمپین های اتوماسیون بازاریابی با هدف رشد کسب و کار به آنها ارائه کردند.
[ad_2]