8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمدیر مارکتینگ سپاهان‌باتری: هدف ما پررنگ‌کردن نقش مصرف‌کننده نهایی در خرید است دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 4 دقایق

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 8 تا 1 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در حاشیه این نمایشگاه با صبا رحیم زاده مدیر بازاریابی سپاهان باتری در خصوص فعالیت های این برند و هدف از حضور در نمایشگاه گفت و گو کردیم.

صبا رحیم زاده در ابتدا درباره هدف از حضور در نمایشگاه با بیان اینکه باتری سپاهان هر سال در شرکت در نمایشگاه های مرتبط با صنعت خودرو گفت:هدف از بازدید از این نمایشگاه ها ارتقای جایگاه برند و معرفی محصولات و فناوری های جدید ما به مصرف کنندگان و شبکه تجاری است. مخاطبان اصلی نمایشگاه قطعات خودرو مشتریان ما هستند و کاربر نهایی معمولاً در چنین نمایشگاه هایی حضور نمی یابد. با وجود اینکه نمایشگاه بین المللی است، غرفه های خارجی حضور کمرنگی دارند و تولیدکنندگان داخلی بیشتر به چشم می آیند.

صبا رحیم زاده، مدیر بازاریابی سپاهان باتری: هدف ما تاکید بر نقش کاربر نهایی در خرید است.

به گفته وی، زمان برگزاری نمایشگاه نیز به نظر من مناسب نیست، زیرا اوج فروش باتری از خرداد تا شهریور است و شبکه فروش بسیار شلوغ است و ممکن است نتواند از نمایشگاه بازدید کند. وی افزود: با این وجود افرادی به میدان آمدند که پتانسیل همکاری را داشتند و تاکنون هم خوب بوده است.

“ما می خواهیم نقش کاربر نهایی را در تصمیم گیری افزایش دهیم”

مدیر بازاریابی سپاهان باتری همچنین درباره آخرین کمپین های اجرا شده توسط این برند گفت:هدف ما معرفی برند است مداری سپاهان باتری بود و ما کمپین های تبلیغاتی خود را با تمرکز روی آن برند اجرا کردیم. مفهومی که برای این موضوع در نظر داشتیم، مفهوم قهرمانی ای بود که تقریباً دو سال پیش شروع کردیم. برای اولین بار در صنعت باتری خودرو کمپین های 360 درجه را اجرا کردیم که هدف کلی آن افزایش نقش مصرف کننده در فرآیند تصمیم گیری بود تا وی به ویژگی ها و مزایای محصولات پی ببرد و انتخاب کند. گزینه مناسب تا پیش از این، نقش اصلی تصمیم‌گیری بر عهده فروشندگان بود و نقش کاربر نهایی ضعیف بود. 360 کمپین ما با تمرکز بر برند Orbital و مفهوم قهرمانی و مزیت اصلی 20 ماه ضمانت اجرا شد که طولانی ترین گارانتی در بازار بود.

5 هزار واحد تجاری در کشور

وی همچنین درباره کمپین اخیر توضیح داد:آخرین کمپین ما یک کمپین سفر به سراسر ایران بود که با Orbital راه اندازی شد و به مناسبت عید نوروز آن را اجرا کردیم. با این شعار که اوربیتال قهرمان سفر شما را در هر نقطه از ایران همراهی خواهد کرد. زیرا ما 3000 مرکز خدمات پس از فروش و 5000 مرکز فروش در سراسر کشور داریم و مشتریان می توانند با شماره گیری 09690 در هر کجا که هستند باتری را در محل تحویل بگیرند. علاوه بر این، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات پس از فروش نیز وجود دارد.

صبا رحیم زاده، مدیر بازاریابی سپاهان باتری: هدف ما تاکید بر نقش کاربر نهایی در خرید است.

رحیم زاده به دیگر روش های تبلیغاتی سپاهان باتری اشاره کرد و گفت:در حوزه تبلیغات محیطی این کمپین را در رسانه های مختلف مانند بیلبوردها در استان هایی که رفت و آمد بیشتر است اجرا کردیم. همچنین تابلوهای تبلیغاتی در پمپ بنزین ها و تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها داشتیم. البته برای معرفی خودمان از تبلیغات تلویزیونی غافل نشدیم. در زمینه تبلیغات دیجیتال نیز کمپینی را با همین مفهوم در شبکه های اجتماعی با کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام اجرا کردیم. تبلیغات VOD نیز تبلیغات دیجیتال ما محسوب می شود. در حوزه تبلیغات BTL نیز فروشگاه های خود را تجهیز کرده ایم تا تعدادی از اقلامی که مصرف کننده در رسانه های مختلف می بیند نیز در فروشگاه دیده شود.

“ما توانستیم سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهیم”

به گفته وی سپاهان باتری این یکی از بزرگترین تولید کنندگان باتری در بخش خصوصی است و سهم بازار خوبی دارد.

صبا رحیم زاده درباره استفاده از فناوری های نوین در تولید محصولات سپاهان باتری گفت:آخرین فناوری ما در تولید محصولات خود EFB است که برای خودروهای مجهز به آپشن استارت استفاده می شود. اگر یک خودروی معمولی 730 بار در سال استارت بزند، یک خودروی استارت استاپ حدود 17000 بار استارت می خورد و این نوع خودرو به باتری های قوی تری نیاز دارد. در جدیدترین محصول خود باتری های استارت استاپ را به بازار معرفی کردیم. همچنین باتری های صنعتی با تکنولوژی ژل را برای اولین بار راه اندازی کردیم. همه این موارد باعث افزایش کارایی و عمر باتری می شود. در تولید باتری‌های معمولی که در بازار برای اکثر خودروها استفاده می‌شود، به لطف پیشرفتی که در فناوری ساخت این باتری‌ها داشته‌ایم، توانسته‌ایم 24 ماه گارانتی برای محصولات خود داشته باشیم.

“هدف ما تکمیل چرخه قهرمانی مداری است”

وی همچنین درباره روش های این برند برای جذب مشتریان بیشتر گفت: هدف ما بهبود ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان است. در نتیجه سعی می کنیم هم از جنبه افزایش آگاهی استفاده کنیم و هم بسته ای را ارائه کنیم که خرید را برای مصرف کننده آسان کند. هدف ما ارائه مزایایی برای تقویت رابطه با شبکه تجاری و تکمیل چرخه قهرمانی مداری است.”

فیوژن یکی از محصولات جدید سپاهان باتری است. رحیم زاده درباره کاربردهای این نوع باتری توضیح داد:باتری های خودروهای سنگین با توجه به شرایطی که دارند (زمان استفاده طولانی و لرزش زیاد)، باید نسبت به سایر باتری ها از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار باشند. باتری های نسل قبلی به کاربران اجازه می دادند تا آب مقطر را برای افزایش عمر باتری به آن اضافه کنند، اما این فناوری در حال حاضر چندان قابل استفاده نیست. باتری‌های محافظ اتمی که بعد از آن‌ها عرضه شدند نیز با به حداقل رساندن تبخیر آب، عمر باتری را افزایش دادند. باتری های فیوژن ترکیبی از دو مدل قبلی هستند، در صورت تمایل کاربر می توانند آب مقطر را به باتری اضافه کنند و از عمر باتری بیشتر در محیطی مانند جاده اطمینان حاصل کنند.

در نهایت نیز مطالبی را در مورد اولین های سپاهان باتری بیان کرد و گفت:سپاهان باتری اولین تولید کننده باتری های محافظ یا اتمی در ایران است. تولید باتری های جدید از طریق اجرای اولین سیستم کامل ERP نیز از جمله فعالیت های سپاهان باتری است. اولین زنجیره بازیافت باتری بر اساس استاندارد یورو 5 نیز از دیگر فعالیت های سپاهان باتری برای حفاظت از محیط زیست است. علاوه بر این، عمر طولانی باتری های سپاهان به محیط زیست نیز کمک می کند».

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا