[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
پلتفرم آپارات از فعال سازی تبلیغات میان رول (تبلیغات وسط ویدیو) در این بستر خبر داده است.
آپارات در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که قابلیت تبلیغاتی میدرول در این پلتفرم فعال شده است. تبلیغات میان فیلم تبلیغاتی هستند که در وسط یک ویدیو به صورت یک تبلیغ کوتاه ظاهر می شوند و پس از 6 ثانیه می توان از آنها صرفنظر کرد.
آپارات در اطلاعیه خود مزایای زیر را برای این نوع تبلیغات برشمرد، اما باید این را هم در نظر بگیریم که مخاطبان آپارات از این به بعد در میانه ویدئو شاهد تبلیغات خواهند بود و احتمالا این یک نقطه ضعف برای آن محسوب می شود.
مزایای این نوع تبلیغات از نظر آپارات:
افزایش اثربخشی تبلیغات:
با توجه به محتوایی که کاربر مشاهده می کند، تبلیغات میانی به آنها تبلیغ مناسبی را نشان می دهد. این امر باعث می شود تا کاربران توجه بیشتری به تبلیغات داشته باشند و احتمال کلیک روی آنها افزایش یابد. بنابراین، تبلیغات میانی ویدئویی، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در تبلیغات را افزایش می دهد.
افزایش رضایت کاربران:
تبلیغات میدرول با ارائه محتوای مفید و مرتبط به کاربران، رضایت آنها را افزایش می دهد. کاربران تبلیغات را به عنوان یک مزیت و نه حواس پرتی می بینند. بنابراین تبلیغات Midrol باعث افزایش وفاداری مصرف کننده و تعامل برند می شود.
افزایش انعطاف پذیری تبلیغات:
Midrol Ads با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر پویا محتوای تبلیغاتی بر اساس شرایط بازار، رقابت، فصل، مناسبت و غیره است. این باعث می شود که تبلیغات همیشه به روز، جذاب و مرتبط باشند. بنابراین، تبلیغات ویدیویی میانی باعث افزایش انعطاف پذیری و بهینه سازی تبلیغات می شود.
افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا:
به گزارش آپارات، تبلیغات میدرول به صورت سفارشی برای تولیدکنندگان آپارات ساخته می شود که تاثیر مستقیمی در افزایش درآمد آنها دارد.
بسته به مدت زمان ویدیو، تعداد تبلیغات Midrol متغیر است و برای تمام ویدیوهای بیش از 30 دقیقه در دوربین ها فعال می شود. اما اگر کانالی عضو سیستم کسب درآمد آپارات باشد، این گزینه برای ویدیوهای بیش از 10 دقیقه نیز فعال است.
[ad_2]