دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardعلی‌بابا به سایت، اپلیکیشن و بلاگ خود جایگاه تبلیغاتی اضافه کرد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

شرکت مسافرتی علی بابا حضور رسانه ای برند را برای این مجموعه فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی علی بابا، این گروه ظرفیت رسانه ای خود را برای استفاده تبلیغاتی سایر برندها افزایش خواهد داد. همچنین علی بابا آماده دریافت تبلیغات در صفحات فرود وب سایت، محتوا و بنر مجله گردشگری، بنر صفحه اصلی وب سایت و اپلیکیشن برای تمامی محصولات، بنر پیش از نتیجه با انتخاب منابع و مقصدهای مختلف، بنر پس از خرید، ایمیل، پیامک می باشد. بازاریابی، پوش نوتیفیکیشن و شبکه های اجتماعی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی علی بابا، این مجموعه در سال گذشته 200 میلیون بازدید وب سایت و اپلیکیشن و 55 میلیون بازدید از مجله مسافرتی داشته است. این در حالی است که این پلتفرم سال گذشته علاوه بر بازار آنلاین وارد بازار آفلاین نیز شد و سطح ارتباط خود را با مخاطبان خارج از فضای آنلاین افزایش داد.

روش قیمت گذاری نیز بر اساس بخشی است که در علی بابا انتخاب شده است. این رسانه ها بستری را برای شرکت ها (به ویژه شرکت های مرتبط با سفر و گردشگری) ایجاد می کنند تا ارزش های برند و ویژگی های محصول خود را به مخاطبان نشان دهند.

روش ارتباطی این فرصت های تبلیغاتی ads@alibaba.ir می باشد.

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل