[ad_1]
زمان مطالعه: < 1 دقایق
پلتفرم Peacock، یکی از زیرمجموعه های آژانس Fastclick که بستری برای انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است، به هیئت DM اعلام کرد که کدام ویدیوها در دو ماه گذشته جذاب ترین بوده اند.
نرخ جذب چقدر است؟
نرخ تعامل بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از مجموع این دو شاخص که بر تعداد کل تبلیغات تقسیم می شود، ضریب جذابیت به دست می آید. این درصد تعیین می کند که کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین تأثیر و تبدیل را در آن دوره زمانی داشته اند.
ویدیوهایی با بالاترین نرخ تعامل در پلتفرم تبلیغات ویدیویی Peacock در ماه آوریل و می
این لیست ها جذاب ترین مکان در ماه های اخیر هستند کلیپ های ویدئویی تبلیغات کسب شده:
تبلیغات Xvision و Bluebank
این کلیپ های ویدئویی تبلیغات با نرخ جذابیت 12 درصد، بیشترین توجه را در میان آنها دارد کلیپ های ویدئویی آنها دارند
تبلیغ محصولات اسنپ پرو، زمزم و جی پلاس
کلیپ های ویدئویی لیموناد زمزم، اسنپ پرو و جی پلاس با 11 درصد جذابیت در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند.
تبلیغات آلیما، لوازم خانگی شهر و پیندو
کلیپ های ویدئویی آگهی های پیندو، محصول آلیما و لوازم خانگی شهر با جذابیت 10 درصد در ردیف های بعدی این لیست قرار گرفته اند.
ارتقاء برنامه برای ارائه من و موتورولا
و بعد از آنها کلیپ های ویدئویی اپلیکیشن Tanmin Man و گوشی موتورولا شرکت Hematelcom نرخ کشش 9 درصدی را دریافت کردند.
[ad_2]