[ad_1]
فیلیمو با انتشار بیانیهای پس از تماسها و پرسشهای مکرر به مردم و مخاطبان شبکه تلویزیونی اعلام کرد که پلتفرمی به نام «فیلمیوم» که از برند «فیلیمو» با عمد قبلی و کاملاً آگاهانه سوء استفاده کرده است، هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. برند و پلتفرم فیلیمو را ندارند.
این بستر پخش آنلاین فیلم و سریال اعلام کرد: جای تاسف است که ساترا مجوز رسمی و کتبی فعالیت را به این شرکت داد و کاملا غیر مسئولانه در پاسخ به شکایات و درخواستهای مردمی و گزارشهای مکتوب ما با بیتفاوتی گذشت و او این کار را نمیکند. فیلیمو و فیلیمو را مشابه و گمراه کننده بدانید!
فیلمو اعلام کرد: تاکنون بیش از 30000 تماس با مرکز تماس فیلمو در خصوص خطاهای پرداخت ثبت شده است و چندین بار با اشتباهات تمایز برند فیلمو و فیلمیوم و مصرف کنندگان مورد بدرفتاری قرار گرفته است و رگولاتوری جرات دارد به اشتباه خود در ارائه مجوز و جلوگیری از آن اعتراف کند. نقض حقوق 10000 کاربر معترض امکان پذیر نیست.
فیلمو از مردم و مخاطبان خود خواسته است هوشیار باشند و گول تخفیف 84 درصدی این شرکت اشتباه در تبلیغات پیامکی یا دیجیتالی را نخورند.
آنها اعلام کردند: همچنان متاسفیم که در این شرایط با وجود پیگیری های قانونی مراجع ذی صلاح، با توجه به زمان لازم برای رسیدن به نتیجه، کاری جز اطلاع رسانی از سوی فیلمو بر نمی آید.
لازم به ذکر است که با بررسی های هیئت مدیره DM مشخص شد که فیلمیوم مدتی است که لوگوی خود را از نارنجی به سبز تغییر داده و در وب سایت خود ذکر کرده است که Filmium یک سیستم فیلم و سریال است که هیچ ارتباطی با رسانه های دیگر ندارد.
[ad_2]