از تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون سفر تا طرح تابستانی شارژ گاز کولر

[ad_1]

در روزهای گرم سال یکی از دغدغه های کاربران تاکسی اینترنتی تهویه مناسب خودرو و استفاده از کولر در سفر است. تهویه کافی در سواری Snappy مورد نیاز است. برای این منظور اسنپ اقداماتی را برای اطمینان از کیفیت تهویه مطبوع در سفرها در اولویت قرار داده است. در زیر به برخی از این اقدامات اشاره می کنیم.

اطلاعیه برای کاربران راننده

اسنپ ​​همزمان با شروع فصل گرما در کانال های مصرفی رانندگان را از مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکارهای استفاده صحیح از کولر و لزوم تهویه مناسب در سفرها مطلع می کند. اقدامات این شرکت به اطلاع رسانی ختم نمی شود و اسنپ راهکارهای متعددی برای ترغیب کاربران راننده به استفاده از کولر در ساعات گرم روز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

تسهیلات و طرح های تشویقی ویژه برای کاربران راننده

با نزدیک شدن به روزهای گرم، اسنپ رانندگان را تشویق می کند تا با در نظر گرفتن امکانات رفاهی ویژه برای مصرف کنندگان، تهویه مطبوع خودروی خود را سرویس کنند. باشگاه رانندگان اسنپ در ماه ژوئنطرح شارژ کولر گازی تابستانیبرای کاربران راننده در سراسر کشور پیاده سازی شده است. این تخفیف برای مدت محدودی از طریق سایت کارفیکس در اختیار کاربران راننده قرار گرفت تا با صرف حداقل (599 هزار تومان) از سفرهای اسنپی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند.

اسنپ ​​همچنین با نظارت بر کاربران رانندگانی که از تهویه خودرو خود مراقبت می کنند، طرح های تشویقی ویژه ای از جمله تخفیف یا معافیت از کمیسیون را در نظر گرفته است. در حال حاضر، باشگاه رانندگان دربرنامه سفر عالی اسنپی» بر اساس تعداد نظرات مثبت و امتیازات دریافتی از کاربران مسافری (در خصوص استفاده از کولر)، 50 درصد تخفیف در پرداخت پورسانت بین کاربران راننده اسنپ توزیع می شود. برای هر سفری که مسافر برای آن نظر مثبت «استفاده از تهویه مطبوع» ثبت کند، کارمزد همان سفر نیم بها محاسبه می شود و مبلغ کمیسیون کسر شده پس از تکمیل طرح به حساب کاربری راننده بازگردانده می شود. همچنین برای دریافت 50 درصد تخفیف در کمیسیون، لازم است در مدت زمانی که کاربر راننده از آن مطلع شده است، نظر منفی «عدم استفاده از تهویه مطبوع» توسط مسافران در سفرهای عادی اسنپی ثبت نشود. .

این طرح ها در کانال های کاربران راننده اسنپ (سایت باشگاه رانندگان و شبکه های اجتماعی) اعلام می شود.

نظرسنجی از مسافران در طول سفر

Snappy trips از سال گذشته توانسته است در یک نظرسنجی در طول سفر شرکت کند و نظر خود را در مورد دمای خودرو اعلام کند. در طول روز، مسافران می توانند این سوال را بپرسند که “آیا دمای هوا در خودرو مناسب است؟” این نظرسنجی با توجه به آب و هوای هر شهر در زمان های مختلف برای مسافران این شهر ارسال می شود.

بررسی رضایت از دمای خودرو در حال حاضر در اندروید 8.6.0 و بالاتر و نسخه برنامه وب اسنپ فعال است. کاربران مسافر باید اپلیکیشن اسنپ خود را برای استفاده از این گزینه به روز کنند.

بازخورد مسافران در پایان سفر

کاربران مسافر می توانند پس از پایان هر سفر به سفر خود امتیاز دهند و دلایل این رتبه بندی را انتخاب کنند. با شروع فصل گرما دو گزینه «کولر استفاده کن» و «کولر استفاده نکن» به نظرسنجی پایان سفر اضافه شده است و مشارکت فعال کاربران در این نظرسنجی به اسنپ در بهینه سازی خودرو کمک می کند. شرایط آب و هوایی علاوه بر این، به حداکثر رساندن مشارکت مسافران در نظرسنجی پایان سفر ممکن است نقش مهمی در ترغیب کاربران راننده به استفاده از کولر داشته باشد.

الزام به روشن کردن تهویه مطبوع در سفرهای اکوپلاس

با توجه به اجباری بودن استفاده از کولر گازی در سفرهای اکوپلاس، در صورت دریافت بازخورد «عدم استفاده از کولر گازی» از کاربر-مسافر، قوانین ابتدا به کاربر-راننده اطلاع رسانی می شود. اگر این بازخورد دوباره تکرار شود، کاربر راننده تا یک هفته نمی تواند سفرهای پلاس را دریافت کند. در صورت تکرار مجدد پس از فعال سازی مجدد، دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا پایان تابستان قطع می شود.

گزارش‌های کاربران رفت‌وآمد به اسنپ کمک می‌کند تا رانندگانی را که در اوج گرما به تهویه مطبوع توجه نمی‌کنند شناسایی کند، آنها را تشویق به استفاده از تهویه مطبوع به روش‌های مختلف کند و در صورت تکرار، محدودیت‌هایی را برای آن افراد اعمال کند.

توجه! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

[ad_2]

خروج از نسخه موبایل